dissabte, 18 d’abril del 2009

Tenim visita!


El dimecres passat vam tenir la sort de rebre la Joana Raspall al nostre assaig. Per fi vam poder veure-li la cara i cantar-li els seus poemes de ben a prop.


Ens va explicar que li va agradar molt el petit concert que vam fer en el seu homenatge, el passat 15 de març i ens vam posar molt contents. Vam poder preguntar-li algunes cosetes sobre els poemes que coneixíem.


De record pel seu homenatge i per la seva visita a l'assaig, vam reglar-li un àlbum amb els nostres dibuixos de la granota i el peixet vermell, del rossinyol i l'alosa i de la finestra tafanera. Va estar contentíssima!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola preciosos! M'han agradat molt les fotos del dia que vaig acompanyar la Joana Rasapall. M'ho vaig passar molt bé. Em va agradar veure com treballeu, com canteu. Estaveu molt atents. Em deixareu tornar un altre dia? us animo a que continueu cantant amb la mateixa il·lusió, és molt maco! I vosaltres Aina i Berta felicitats per la feina ben feta. Endavant, els infants s'ho valen!!! Petonets! Àngels

La Coral Tic Tac és una secció de l'Ateneu Santfeliuenc, i consta d'uns 35 cantaires de 4 a 11 anys, agrupats en 2 grups: Petits (4-6a) i Mitjans (7-11a).

En aquest blog podreu veure algunes imatges del dia a dia de la coral. Si voleu més informació, la trobareu a la pàgina web de l'ateneu.